מחירון איטום גגות , הסברים על הנושא


איטום גגות וקירות הם עניינים קריטיים בכל הנוגע להכנת ביתנו לחורף. לעיתים, אחרי שנה (או יותר) של הזנחה עלולות להיות בעיות באיטום המבנה. כאשר מדובר בבניין מגורים יש לפנות לוועד הבית לביצוע איטום של גג הבניין, וכאשר מדובר בבית פרטי חשוב לבדוק מהו בדיוק מצב הגג, ומומלץ במיוחד להתייעץ על כך עם קבלני איטום מנוסים.

עוד לפני המספרים עצמם, כדאי לדעת כמה עצות שימושיות בנוגע למחירי איטום גגות והחומרים המיועדים לכך:

  • כמו ריצוף, איטום גגות מתמחרים לפי מ"ר.
  • איטום גגות או מגיע תמיד עם אחריות. אם אין אחריות, עדיף לעבור לקבלן איטום אחר. זמן האחריות הנהוג: שבע שנים באיטום באמצעות זיפות, עשר שנים ליריעות ביטומניות.
  • איטום ללא הכנה = איטום לא מוצלח ולא מושלם. כך גם במקרים של איטום קירות בידי איש מקצוע או עצמי. וודאו שהקבלן מבצע הכנה לפני האיטום עצמו.

ועכשיו… למספרים

כאמור, כל גג וקיר יקבלו את המחיר שלהם, אך אלו טווחי המחירים כפי שעלו מבדיקה כללית במספר מקומות.

מעוניינים באיטום גגות? השאירו את הפרטים שלכם ויחזרו אליכם בהקדם

איטום בזפת חמה (מוכר גם כ"זיפות")שתי שכבות של 85/40 יעלו בין 75 ל-135 שקלים, בעוד שלוש שכבות יעלו בין 90 ל-165 שקלים. ארבע שכבות כאלו יעלו החל ממאה שקלים. המחיר, כאמור, למ"ר, כמו כל שאר המחירים בהמשך.

שתי שכבות 25/75, איטום פחות חזק מזה של ה-85/40 יעלו בין 70 ש"ח בממוצע  לשתי שכבות ועד לארבע שכבות המחיר של כ-140 ש"ח.
איטום גג ביריעה ביטומנית אחת בעובי של 4 מ"מ יעלה בממוצע 85 ש"ח למ"ר, בעוד שתי יריעות יעלו בין 110 ל-140 ש"ח, כאשר שתי היריעות מולחמות זו לזו בחפיפה של 50%.

איטום ביריעה ביטומנית בעובי של 5 מ"מ תעלה כ-100 ש"ח בממוצע, כאשר שתי יריעות מולחמות בחפיפה של 50% יעלו בין 120 ל-150 ש"ח למ"ר.
תיקוני איטום, כמו תיקון מקומי ביריעה ביטומנית, כאשר מדובר בטלאי של 5 מ"מ בגודל חצי מ"ר יעלה בין 120 ל-150 ש"ח, כולל הלבנה.

תיקון בזיפות יעלה בין 15 ל-18 ש"ח למ"ר, כולל מילוי של השקע שנוצר בזפת וחול. תיקון של סדק צר באיטום קיים, ברוחב 30 ס"מ באמצעות שלוש שכבות 75/25 עם רש בינהם יעלה כ-45 ש"ח.

זכרו: לעיתים הקדמת תרופה למכה תבטיח לכם שקט נפשי ומינימום התעסקות ומחשבה על דליפות והצפות בקיץ. שווה את המאמץ בהשוואת מחירים, לא?