מדריך קבלני איטום


קבלני איטום הם האנשים שהכי תרצו לפגוש באמצע החורף כשאתם מגלים שיש לכם דליפה מהתקרה. האמת, עדיף שתפגשו אותם קצת קודם, בשביל שלא תהיה לכם דליפה מהתקרה, אתם יודעים – להקדים תרופה למכה. במקרה של איטומים של גגות וקירות, זה אפילו חשוב ומתבקש.

בכל הנוגע לקבלני איטום, מדובר על אנשים המיומנים ומומחים בחומרי האיטום השונים וידעו להתאים לכם בדיוק את חומר האיטום והדרך הנכונה לאטום את הבית שלכם בצורה האידיאלית. מעבר לכך, אחרי שימליצו, הם יוכלו לערוך את האיטום בעצמם, כך שאין צורך בהתייעצויות נוספות והסברים מיותרים עם טלפונים שבורים – מדובר בתהליך פשוט שמשאירים למי שיודע לעשות – לעשות, כמו שצריך.


מה קבלן האיטום יעשה בבית שלי?

כשקבלן איטום מגיע לבית שמזמינים אותו אליו הוא בודק את הגג והקירות וקובע איזה איטום גגות וקירות נדרש, כמה זמן ייקח לעשות אותו וכמה בדיוק זה יעלה. איטום הגג יכול להתבצע באחת מהשיטות המוכרות: יריעות ביטומניות, זיפות או בידוד הפוך (שיטה מורכבת יותר ויקרה ולכן נפוצה פחות).


מעוניינים בקבלן איטום? השאירו פרטים ויחזרו אליכם בהקדם

קבלן האיטום ימליץ לכם על האיטום המומלץ לגג שלכם, ובנוסף יוכל לתת לכם חוות דעת על איטום קירות הבית. לקראת החורף חשוב לעבור על כל קירות הבית ולוודא שאין בהם חורים וסדקים. כשאנחנו מדברים על קירות חיצוניים, ממש חשוב להקפיד ולאטום כל חור ושבב של חריץ.

במידה ומדובר בחורים גדולים יותר מאצבע של אדם ממוצע יש לאטום אותם באמצעות מלט או חומר מילוי, בעוד חורים וסדקים קטנים ניתן לאטום עם שפכטל.

איטום קירות שאינם במצב קטסטרופלי ניתן לבצע עצמאית בלי שום בעיה, אך במקרים חריגים או כשאתם חושבים שיש להתייעץ בעניין ספציפי – מומלץ להיוועץ בקבל איטום המומחה בתחום והוא שיוכל להגיד לכם איך להשיג את האיטום המושלם לביתכם עוד לפני שהחורף מגיע.

זכרו, בחירת קבלן איטום היא כמו כל בחירה של איש מקצוע הנותן לכם שירות: בקשו המלצות, תעודות אחריות וניסיון ותעשו שיעורי בית לפני שאתם סוגרים עסקה עם קבלן איטום כזה או אחר, ותראו שהתוצאה תדבר בעד עצמה