מה חשוב לבדוק לפני שנכנסים לדירה חדשה?

על מנת להצליח לעבור את תקופת מעבר הדירה בשפיות, חשוב שתכירו כמה נקודות מרכזיות שיסייעו לכם לעשות את זה זאת נכון. אנשים רבים אינם מבינים גדולים בכל הקשור לבחירת מובילי הדירה ומשמעותה על הליך ההובלה כולו, בשל העובדה הפשוטה כי האדם הממוצע עושה שימוש בשירותים אלה פעמים בודדות בכל מהלך חייו

לכן, חשוב להדגיש ולומר כי בחירה נכונה בצוות הובלת דירה מקצועי, ומנוסה יסייע לכם לעבור את השלב האחרון לפני כניסתכם לדירה החדשה בהצלחה מרובה. לא מעט אנשים אשר בוחרים את המובילים שלהם באופן שרירותי או על פי המחיר הנמוך ביותר ללא בדיקת מקצועיות, נאלצים להתמודד עם איחורים גדולים, עבודה איטית במיוחד שפעמים רבות נגררת עד שעות הלילה, שריטות, סדקים או אף שברים בפרטי ריהוט רגישים ועוד.

הובלת דירה ללא איחורים, עיכובים או פגיעה במוצרים שלכם

מעבר דירה מוצלח אשר נעשה על ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום יראה אחרת לחלוטין. עמידה בזמנים, הובלה מהירה, התמודדות עם פרטי ריהוט גדולים במיוחד שאינם עוברים בפתח הדלת וכמובן שמירה על כל החפצים שלכם על ידי עיטוף מקצועי הם רק חלק מהשירותים שיסייעו לכם לעבור את הליך ההובלה באופן שפוי.

צוות הובלות מיכאל ובוריס יאפשר לכם ליהנות מכלל היתרונות הללו ועוד מרבים נוספים במהלך כל ההובלה. הם מגיעים מצויידים בכל הציוד והידע הנדרש על מנת לפרק ולהרכיב מוצרים רבים כפי הצורך, לעטוף באופן מקצועי את כל הרהיטים או המוצרים הרגישים וכמובן לארוז חפצים אחרונים במידה וקיים צורך בכך. שירות מקצועי זה כולל גם ביטוח למוצרים שלכם כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי כל תכולת הדירה תגיע בשלמותה לדירה החדשה.

רוצים לשמור על הריהוט לשנים רבות? איטום מבנים למניעת היווצרות עובש!

על מנת לוודא כי פרטי הריהוט שלכם ישארו שלמים ויפים לעוד שנים ארוכות בדירה החדשה, חשוב לוודא כי היא עברה איטום מבנים או איטום גגות במידה ומדובר בקומה אחרונה. רבים לא מייחסים חשיבות לנושא זה ללא ידיעה כי דירה שאינה אטומה באופן מקצועי עלולה להתמלא בעובש במהירות רבה.

מי הגשמים חודרים לקירות המבנה, מה שיוצר רטיבות שמביאה להיווצרות העובש. מעבר לעובדה כי העובש אינו אסתטי, הוא אף אינו בריא וגורם לתחושת מחנק וקושי נשימתי באופן תמידי. כמו כן, הוא הורס פרטי ריהוט רבים ולכן חשוב מאוד לוודא כי הדירה החדשה אליה אתם נכנסים עברה את כל פעולות האיטום הנדרשות בצורה מקצועית על ידי אנשי מקצוע מוסמכים.

ודאו שהדירה החדשה שלכם מוכנה לימי החורף הגשומים!

כיום ישנן לא מעט שיטות איטום שונות. בשונה מהמקובל לחשוב, מעבר לאיטום הגגות קיימת חשיבות רבה גם לאיטום המבנה כולו על מנת להבטיח את חסינות המבנה בפני מי הגשמים שישטפו את הבניין על כל חלקיו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *